week 4

29 mei 2017 - Aljezur, Portugal

En zo vliegt week 4 ook alweer voorbij. Toch moet ik ook toegeven dat het gevoel er ook wel begint in te sluipen om weer lekker in je eigen omgeving te zijn. De laatste week van de zonnebloemen was ook alweer aangebroken. Die zijn er inmiddels allemaal eruit. Het veld word gemaaid en doodgespoten. We hebben de ochtenden in de zonnebloemen gezeten en daarna allerlei andere werkzaamheden gehad. De laatste bollen van de hyacinten hebben we eruit gehaald en die zijn meegegaan met Amigo Plants. Op maandag zijn we ook even langs de kapper geschoten. En wees maar niet bang het haar zit nog wel goed hoor ;). Ook moest er was in de scabiosa's gebeuren. Er moesten scabiosa's gesneden worden en het vuil moest weg op de ruggen waar ze opstaan. Op woensdagavond zijn Gerco en ik even langs een barretje geweest op de Europa League finale te bewonderen. Donderdagmiddag hebben we de druppelslangen die tussen de zonnebloemen zitten eruit gehaald met de trekker. En daarna hebben we die op gerold. Erwin had een hele creatieve manier gevonden om de slangen op te rollen. Namelijk hij had een stang op de aftakas gemonteerd zodat de houten rol(soort haspel) kon draaien. En was even een hoop gedoe en hebben het vaak opnieuw moeten proberen, maar het was het waard. De bollen van de nerine's hebben we gelicht en konden zo makkelijker de bollen rooien. De auto die we gehuurd hadden voor de eerste periode hebben we helaas af moeten staan en weer opnieuw een auto gehuurd. Wel even een stapje terug zeg, maar hij rijd en daar gaat het om.

1. Raymond Hedges:
    6 juni 2017
    Goed dat ze bezig houden daar :-) Vergeet niet nog te duiken in de bedrijfsprocessen! En probeer ook wat van het land te zien! Heel veel plezier daar

Gr

Raymond Hedges