week 5

6 juni 2017 - Aljezur, Portugal

En dan zitten we alweer over de helft van onze stage in Portugal. En wat gaat dat toch snel. We hebben deze week bollen gerooid, scabiosa's gesneden. Over de bollen was Erwin erg verbaasd. Hij had minder in gedachte dat er uit de grond kwam, maar we hadden uiteindelijk 80 kratten bollen gerooid. De scabiosa's snijden was nieuw voor ons. Erwin heeft het ons geleerd en we hebben ook nog wat handigheidjes van Pramon gekregen. Dat is een thaise medewerker die daar altijd de scabiosa's snijd. Ik heb ook wat contact gehad met thuis. Toch even lekker om met je ouders en je zus te bellen. Ook heb ik wat contact gehad met wat andere die op stage zijn. Ik heb met Luuk Vijverberg, Bram vd Bos, Milan Vermeulen en Bjorn van Wingerden hele mooie verhalen gehoord en mooie foto's en filmpjes kwamen voorbij. Ik vind het echt super leuk dat hun het ook zo naar hun zin hebben. Wat is het eigenlijk toch apart dat je vrienden opeens aan de alle kanten van de wereld zitten. Gerco en ik hebben ons ook lekker getrakteerd op een weekendje Albufeira. Het was echt een geweldig weekend. Veel nieuwe mensen leren kennen. Toevallig kwam ik ook opeens me neefje tegen in de zee. Het moet toch niet gekker worden. Het weer begint ook steeds warmer te worden. Soms lekker, soms denk je ook van nouuuu het mag van mij wel afkoelen hoor. In het weekend van 9/11 juni komen Gerco zijn zus en vader. Dus dat is ook weer iets leuks om naar uit te kijken.

Groetjes Ryan van Strien

1. Brem of the forest:
    7 juni 2017
    Ik ben ook blij dat het met jou zo goed gaat goozzz! ;)
  2. Luukerd:
    7 juni 2017
    Helemaal gouwd dat je het naar je zin heb!!
    Ik spreek je nog wel een keertje goozzz :)