Laatste dagen

10 mei 2017 - Aljezur, Portugal

Gerco en ik hebben zaterdagavond het nachtleven mogen proeven van Lagos. En dat was zeker de moeite waard. Hele leuke tentjes en gezellige mensen. Zondag hebben we lekker in een cafetje de eredivisie gekeken, wat heel erg treurig was! Daarna zijn we lekker even uitgewaaid op het strand. Voor het eerst een duik genomen. De zee is al aardig op temperatuur dus het is goed te doen. Over het algemeen is het rond 12 uur het heetst op de dag. Daarna word het wel warmer, maar dan komt meestal de wind een beetje, waardoor het goed te doen is. We halen elke dag een beetje onze boodschapjes en zorgen goed voor onszelf. We hebben aardig wat dozen vol moeten snijden om naar Nederland te sturen, omdat Erwin 4 pallets nodig had.

In het huis gaat het ook goed. We houden het goed schoon. We wassen netjes onze kleertjes. We hebben jammer genoeg geen vaatwasser, dus dat moeten we met de hand doen. We hebben geen wifi in het huisje, dat is wel jammer. We zitten daarom vaak in een tentje dat Batata Doce heet.

Groetjes Ryan